Submit your details for a FREE callback       

Intrebari si raspunsuri utile

Intrebari si raspunsuri

 Am dezvoltat aceasta rubrică pentru a veni în întâmpinarea unor nevoi ale cliențiilor noștri, referitoare la anumite nelămuriri și întrebări frecvențe.

 1.“Doresc să știu dacă portbagajul/suportul comandat se potrivește mașinii mele”

 Pentru a te asigura că produsul comandat este în concordată cu tipul de mașină pe care îl ai, și pentru a exclude din start posibilitatea de a comanda un produs nepotrivit, poți accesa următorul link, care te va duce direct pe site-ul producătorului, și vei verifică compatibilitatea

http://www.thule.com/en/ro/buyers-guide

Poți accesa din site, banner-ul din josul paginii , unde scrie “Verifica disponibilitatea mașinii tale

 Dacă întâmpini dificultăți, sună-ne : 0735.465.675 sau trimite-ne un e-mail: neplimbam@gmail.com ! Te ajutăm noi!

 

 2. “Doresc să comand huse auto/accesorii pentru un anume model de mașină!”

 Husele și accesoriile auto sunt universale, deci se potrivesc oricărui tip de mașină fără nici o problemă. 

 

 3. “Ce fac dacă produsul comandat nu e ceea ce voiam eu? Pot primi banii înapoi?”

Il poți returna în maxim 30 de zile! Va trebui să ne suni sau să ne scri un mail pentru a primi instructiuniile de retur. Banii îi vei primi în contul tău bancar în maxim 15 zile de la primirea returului! Am detaliat acest subiect în secțiunea DETALII LIVRARE.

 

 4. “Puteti trimite produsul în afara țării?”

Din păcate nu te putem ajuta aici . Noi livrăm doar pe teritoriul României momentan, folosind serviciul de curierat rapid. Dar pe viitor vom introduce și acest serviciu!

 

 5. “Daca un produs nu este în acest moment în stoc, îl pot comanda sau rezerva? “

Da, bineînțeles, acest lucru este posibil!  îți putem rezerva un produs pentru o anumită perioadă de timp , sau putem emite o comandă specială/customizata /în avans pentru tine, în funcție de produsul pe care îl dorești. Va trebui să ne contactezi și în cazul în care rezervarea este posibilă, trebuie plătită o sumă minima in avans pentru garanție.

 

 6. “Pot ridica eu personal produsul din depozit?”

 Deorece noi suntem magazine online, punctul nostru de lucru și depozitul nu pot fi folosite ca și show-room. Livrarea se face doar prin serviciul de curierat rapid oriunde in țara în maxim 3 zile de la plasarea comenzii pentru produsele aflate în stoc! 

 Dar nu îți face griji, produsele sunt verificate constant de eventualele defecte înainte de a plecă spre tine și sunt însoțite de facture și garanție. Le poți returna din  motive persoanele sau obiective, iar contravaloarea lor îți va fi livrată în contul tău bancar în maxim 15 zile de la primirea returului.

 Contactează-ne pentru mai multe detalii, în cazul puțin probabil în acest lucru se va întâmpla!